Page

June 05, 2017

1st Post in 2017

Assalamualaikum hi Azlan.

Aku hi kat diri sendiri sebab aku tau nanti aku juga yang baca balik. Reminiscing everything all over again. Last time aku post pun aku tak hingat bila. So aku summarize sikit what happen all this while.

22 April 2016 - Alya Hanis binti Ahmad Azlan lahir di Hospital Shah Alam. Satu benda yang aku nak highlight, masa Hanis lahir, masa tu dah malam dan aku perlu balik ke rumah tapi aku lapar sangat. Aku minta housemate lama aku tapaukan makanan. Thanks Syihabuddin tapaukan nasi goreng untuk aku. Sedap gila.

So now AdiMoments pun semakin berkembang. Cuma aku agak slow sikit marketing. Sepatutnya boleh pergi lagi laju. Cuma entah lah ak pun tak tahu lah.

Time fly so fast now Hanis her Junior in Nov 2017. May Allah ease everything InsyaAllah. So let me share few photos so next visit I can remember clearer.







By the way, aku musykil sikit la dengan diri aku ni. Akan ada satu satu masa yang aku akan rindukan sesetengah perkara. Macam sekarang ni, aku rindu sangat nak balik Asahan berbuka dengan nenek. Entah lah, aku teringat masa aku kecil dulu. Aku teringatkan bunyi motor atuk. Allahu rindunya!

No comments:

Post a Comment