Page

July 23, 2015

It's Been Awhile.

Assalamualaikum. Salam Sejahtera.

Amat amat lama tidak menulis di sini. Teringin menulis cuma tidak kesampaian. 
Amat banyak perubahan sudah berlaku dalam hidup ni. Raya baru saja lepas. 

Baru-baru ni ada cakap-cakap yang kompeni tempat aku kerja ini bakal ditutup. Aku dan Leya pulak kerja di tempat yang sama. Alhamdulillah aku sudah setup satu bisnes fotografi buat tampung mana yang patut. 

Kemudian aku juga ada terpikir mahu setup lagi satu bisnes untuk aku teruskan kelangsungan hidup.
Aku mahu menanam cili padi. Aku mahu berdiri sendiri. Keputusan sudah dibuat. Ini kali betul betul buat. Tak ada lagi istilah makan gaji. Leya buat masa ni biarlah kerja dulu. Buat bayar kereta dan pinjaman dia.

Buat masa ni aku masih lagi belajar sikit sikit pasal cili ni. Bukan mudah mahu mula dari kosong. Tapi tak apa aku redah aje. InsyaAllah. Amin~


No comments:

Post a Comment