Page

December 29, 2014

Till we meet again.

Assalamualaikum.

Hari sabtu lepas, 27 Dec 2014, dalam jam 4 petang, aku dikejutkan dengan satu FB status.


Sahabat dan sifu, Raja Kamarul Azhar bin Raja Kahar | Al-Farouq | King, yang banyak ajarkan aku ilmu Fotografi pulang ke Rahmatullah. Aku sangat terkejut dengan berita ni. Baru beberapa hari lepas berjumpa kat mamak Al-Sharif, aku bagi dia layout untuk custom album. Dan berborak sikit tentang plan nak pergi makan asam pedas kat Melaka. Tak kesampaian hajat arwah. Takpelah. Aku redha dengan ketentuan ni. Walaupun aku kenal dengan arwah singkat je, tapi sebab dia sangat baik dan tak kedekut ilmu dengan aku, kejap aje dah jadi rapat. In Sha Allah, aku akan teruskan perjuangan kita dalam bidang yang kita minati ni. Dan In Sha Allah aku takkan lupa untuk sentiasa berdoa untuk sahabat aku ni. Sesungguhnya, kau satu dalam beribu. Susah nak jumpa orang yang ikhlas macam kau. Semoga aku dapat contohi sifat murni kau. Tunggu aku di alam sana. Tiba masanya, aku akan menyusul juga. 

Till we meet again, sahabat. Al-Farouq dalam kenangan.

First time Tag Along di Dewan MBSA Shah Alam. Capture ni guna lens Sigma 50mm 1.4 milik arwah.

First time berjumpa. Masa ni shoot Dalina Aziz untuk MIM Collection.

No comments:

Post a Comment