Page

July 24, 2014

My Past

Peti surat di buat oleh arwah atok.
Assalamualaikum. Lagi beberapa hari je lagi nak raya. Tapi dalam seminggu ni, aku selalu rindukan masa silam aku. Selalu teringat waktu kecil, waktu sekolah, waktu duduk asrama dulu. Sampaikan aku wujudkan satu "ProjectPhoto: School" untuk cari balik foto-foto lama di zaman persekolahan dulu. Habis semua kawan-kawan FB aku inbox tanyakan pasal gambar kenangan. Aku pun tak faham kenapa aku rindu sangat zaman dulu. Emosi ni tak stabil agaknya.

Tapi bagus juga, sekurangnya aku dapat juga updates dari kawan yang dah lebih sedekad aku tak jumpa dan tegur. Hope raya ni aku dapat recover sebanyak mungkin gambar-gambar lama. Dan sambil tu beraya kat rumah kawan-kawan sambil mengenang cerita lama dulu.

Gambar peti surat tu aku ambil baru-baru ni jugak. Aku rasa dekat sepuluh tahun jugak dia tergantung kat situ. Aku ingat lagi masa kecil dulu, aku selalu tangkap pepatung then simpan dalam peti surat tin ni. Tapi dulu tin milo. Sekarang tin biskut pulak. Yang pasti lepas ni takda lagi orang nak gantung peti surat tin ni lagi, sebab atok dah arwah. Hurm sedih pula tetiba.

No comments:

Post a Comment